dinsdag 7 juni 2011

The begin

Hi ladies,

Ik ben Victoria, Een 12 jarige puber die zich bezig houdt met meisjesdingen. Ik houd ervan om mezelf te verwennen met verschillende beautyproducten en kledingkoopjes? Ja, I like that! Zelf ben ik heel erg verslaafd aan Amerikaanse comedyseries en magazines! Elke maand verslind ik de Fancy, Cosmogirl, Girlz!, De glossy, Stars, Hitkrant enzenzenz. Ik heb altijd een stapel in huis, voor the case. Nu weten jullie dus ook wie ik ben. Ik begin vandaag met bloggen (07'06'11') Maar morgen ga ik er echt werk van maken. Ik hoop dat jullie mijn blog gaan volgen en dat jullie het een beetje leuk vinden. Morgen maak ik ook zelfgemaakte foto's en ga ik de site echt even updaten. Tot dan!

XO XO Victoria

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, Superblog! Ik ga hem volgen hoor! :D Alleen heb ik geen Googleaccount.

gameXadres zei

ik ga je volgen hoor !!! zeker weten !!!


xxxxxxx kabouterface

victoria_vermeer zei

Haha kabouterface. Dankjewel! (: Zie je morgen ;)