woensdag 8 juni 2011

Marine look!

Altijd al willen varen in een bootje op zee of dol op ankers versieren? Je kunt nu ook creatief zijn met kleding. Ik heb voor jullie een hele look gecreërd. & de verkooppunten staan er meteen bij (: Wat vind jij van de outfit? Plaats je ook een reactie?


Klik hier om naar de Online Webshop van Asos te gaan om de River Island collectie te shoppen.
Klik hier om naar de Online Top Shop te gaan om de collectie te shoppen.
Klik hier om naar de Online Webshop van Miss Selfridge te gaan om de collectie te shoppen.
Klik hier om naar de Online Webshop van Dorothy Perkins te gaan.

Top look toch? Nee, Dit was geen review maar morgen schrijf ik een review over 3 verschillende make-up producten van Essence + cijfer & beschrijving.

Hope you like it!

XO XO Victoria

3 opmerkingen:

Sharon zei

coolllee blogg !!! vooral die lippen :) xxxxx Sharon YOULOVECHASE <3<3

victoria_vermeer zei

Haha Sharon!
Inderdaad.... Ik ben totally in love with Chase Crawford. WAT EEN HOTTIE! Morgen plaats ik iets over de serie Gossip Girl <

XO XO Victoria

gameXadres zei

ik zei toch dat ik je follow , maar behalve dar

KEILEUKE BLOG

LOVE U <'3