woensdag 22 juni 2011

BIG UPDATE voor de site

That's Right! Ik heb besloten om de site een tikkeltje te veranderen. Laatst kreeg ik een super lief mailtje van een meisje die wel eens op mijn site kijkt. Dat vond ik tof om te horen. Ze had zoveel goede tips voor me, Omdat ze zelf ook een blog heeft gehad. De tips gingen over reclame reclame reclame. Na de proefwerkweek die ik volgende week krijg zal ik die zeker gebruiken. Dankje Ilze! En ook kreeg ik een tweet van Sophia, Een meisje die mijn blog wilt volgen maar niet weten hoe het moet en dat ze het nu maar doet zonder het icoontje bij de volgers. Ze was zo lief tegen me en ze gaf me hele lieve complimentjes. Dat is toch gewoon tof bij het begin van een blog beginnen! Ik vind dat zó leuk. (: Maaaar... We hadden het over de BIG update. Ja! De achtergrond verandert, de indeling van de site komt back en er komen waarschijnlijk steeds meer gadgets! Hope you like it. (: Maar ik heb dus echt geen idee welke achtergrond ;c Daarom laat ik jullie kiezen.. Jullie hebben 2 weken, dus lang de tijd. Je kunt kiezen uit een paar varianten, Die komen er MORGEN op.


LIEFSx

Geen opmerkingen: