maandag 20 juni 2011

Joggenl healthy! Maar welke clothes? :O

Tja, Joggen is supergezond en elke dag even een half uurtje lopen zorgt voor een killer body. En waarschijnlijk zullen er in de buurt ook superveel jongens (die natuurlijk leukleukleukie zijn) lopen en boys like sportif. Dus twijfel niet en check je joggingbroek snel aan, dan zie je dat je het ook best leuk zal vinden. Met een muziekje en wat water erbij kun je zelfs meer dan een uurtje lopen. Ik heb nu zelf afgesproken dat ik elke dag om half 8 probeer in een lang straatje en probeer zoveel mogelijk op mijn ademshaling te letten. Ik neem mijn iPod niet mee want dan ga ik me helemaal daarop concentreren. Ik vind joggen nu echt heel leuk worden! En ik ga het zeker vaker doen, Zeker voor de zomer aan het zwembad en het strand, yummm! Leuke bikini's scoren? In de h&m en v&d heb je nu supersale met zoveel leuke bikini's. Ga jij voor het huismerk, desiguale of sephora? Alles is mogelijk. Scoren dus!

Maar draag je nu bij een stukje lopen? Het is zo ontzettend simpel; comfortale kleren die leuk zijn natuurlijk.

Probeer eens een adidas vest, altijd leuk! Maar ook een simpel baseball vestje is erg hot. Je kunt natuurlijk ook even naar de winkel gaan (bijv. Perry Sport) om een ander onbekender vest te shoppen. Of kijk op internet voor de webshop van Zalando bijvoorbeeld. Maar behalve vesten moet je ook andere kleding hebben. Ga nooit sporten met een normale broek. Gebruik een joggingbroek of een voetbalbroekje en desnoods je gymbroek voor/van school. Neem een paar stoere gympies, bijv. Nikes, all Stars, Vans of Adidas, en ren lekker hard in die wind. Met een leuk haarelastiekje van Zenner haarmode is jou uurtje sporten helemaal geslaagd! Toch? Wat voor sporten doe jij nog meer? Laat het me weten via een reactie (:


Liefsx Victoria

Geen opmerkingen: