donderdag 9 juni 2011

Review: Mascara's

Vandaag ga ik mijn eerste review maken en dat doe ik heel simpel door 3 mascara's te testen.

De 3 mascara's:
#1: Gosh Longueur et Tenye Extrémes Waterpoof Mascara
#2: MAX eyes Waterproof Mascara
#3: Essence All eyes on me, Multi-Effect Mascara Color: Purple

#1
Gosh is een heel fijn merk vind ik zelf. De powderBrushes zijn er ge-wel-dig! De lipglosses heb ik netjes en gesorteert op mijn kast staan en de oogschaduw-potjes netjes boven elkaar gestapelt in de badkamer. Maar deze mascara valt me een beetje tegen. Ik gebruik niet vaak, Alleen op een zomerse dag, Wanneer ik ga zwemmen of wanneer ik weet dat ik het nodig heb. De mascara is erg waterproof en ook erg moeilijk om er af te halen. Hij geeft een middelmatig effect maar voor mij is het genoeg. Je hebt het effect metteen te pakken! De mascara is in een niet zo heel leuk potje, Ik geef het potje een 6,5. Door de kleur en het materiaal. Een aanrader is het niet maar proberen kan altijd. Een groot nadeel: KLONTEN en geen FIJN borsteltje.
Cijfer: 6,7

#2
Wat een PRUTmascara. Hij ruikt ook meteen VRESELIJK als je hem opent. Ik heb hem gekregen en ik vond hem bij de Action. Kwaliteit: 0,00 % Toch is het borsteltje beter dan die van Gosh. Op het einde is er alleen een grote klodder die vervelend is. Ik denk dat ik hem echt heel weinig ga gebruiken. Ik heb hem al sinds December en aaargh, Ik heb er echt de pest aan haha! Het verdient dus geen goed punt. MAX? You have to listen to factor (hihi) De opmaak is btw ook echt UGLY.
Cijfer: 4,0

#3
Essence vind ik een heel fijn en goedkoop merk. Deze mascara is dan ook heel fijn. Hij geeft zo'n mooie tint; Paars. Maar dat zie je alleen in de zon van schuin. Als ik hem opdoe lijkt het net zwart of donkerblauw. Het heeft een mooie opmaak, die een 8 verdient. Het is een middelmatig exemplaar kwa grootte en dus makkelijk in je tas te stoppen. Een mascara voor naar school, Uitgaan, meenemen en geen mascara voor het zwembad of voor een etentje.
Cijfer: 8,2

And the winner is: Essence All eyes on me, Multi-Effect Mascara Color: Purple!

Een échte aanrader. KOPEN! (:

XO XO Victoria

Morgen plaats ik ook foto's van de mascara, De camera is namelijk kapot :c

4 opmerkingen:

Inés zei

Wat een leuke blog! Bravo. =) En de mascara van Essence ga ik vandaag ook halen, Wat een super blog dit keer.

Gr, Inés

gameXadres zei

ben het totaal met inés eens , essence is en bijft de beste van de 3
keep going girl !!

xxxxxxxxxxxxxjes daphne

gameXadres zei

aaaaaaaaarrggggggggggggg...................... kan niet die ene knop vinden om te followen grrrrrrrrrr

victoria_vermeer zei

Haha, Dankjewel Daphne! Leuk dat je mijn site weer hebt bezocht. Om me echt te volgen via twitter kun je aan de rechterkant 'VOLGERS' zien staan. Nu druk je op 'volgen' Ik hoop dat het lukt haha!