zondag 12 juni 2011

Big Update

Sorry Sorry Sorry, Ik heb al een tijdje even niks geschreven.. Dus here it comes! Een extra lange update.


Wat is er met mij?
Ik heb werkstukken, proefwerkweek & huiswerk waar ik dus geen zin in heb, zoals elke puber. Toch moet ik eraan beginnen :c Ik moet volgende week 3 werkstukken inleveren. Balen :c Over Willem van Oranje, Mamma Mia & een bedrijfsbezoek voor Techniek. Dan kies ik natuurlijk de ijsboer, Yummie! Dus ik heb het heel druk, Aangezien ik met 1 werkstuk nog niet begonnen ben, hihi!
Zijn er activiteiten op Pinksterren?
Ik ga natuurlijk lekker bloggen haha. Maar er is ook iets anders wat je kan doen op internet. Op goSupermodel (klik) is er een club die meiden helpt met hun problemen. Die club heet de gSmTelefoon. (klik) Morgen maken wij topics aan op het forum en geven wij kado's op de site weg, tekeningen van hun model, profielen voor hun eigen pagina en abbonementen waar je de VIP kan uithangen. Dit wil jij natuurlijk wel haha. Kom je dan ook even een kijkje nemen? :D
Pinkpop
Pinkpop is een festival in Limburg, Bij Land Graaf. Een 3 daagse muziekbom met onzettend veel mensen. Meer over Pinkpop kun je zien op deze site (klik)
Natuur
Ik ben beter tegen de natuur haha! (: Ik gooi bijv. nooit meer kauwgum op de grond. How good? Want kauwgum blijft minimaal 25 jaar liggen. Soms wel 1000 jaar. Dat wil je toch niet? Dus ruim op die boel (:
Nagellak
Nagellak is awesome. Zelf heb ik een grote Vera wang box gevuld met lekkere Nagelproducten. En hier picca's:

                                                                  


Druk op de foto om naar de Vera Wang website te gaan.

Over Vera Wang gesproken..
Leighton Meester van GG (GossipGirl) is het nieuwe gezicht van Vera's nieuwe parfum;
How cool is that? De GossipGirl actrice schittert in de prachtige jurk met het lekkere geurtje op. Ook speelt ze in de commercial:
Wat vind jij van het nieuwe geurtje? Een review kan ik niet maken want mijn money is op haha! En gossipgirl acteur Chase Crawford (die superhot is #feit) zet ik natuurlijk ook in het zonnetje:
De foto's van de review; Mascara's:
Die had ik jullie nog beloofd haha. Maar die van MAXeyes ben ik kwijt. Sorry :c


&nd Last but not least..
De Topshop (London) is nu ook geopend in Amsterdam.
Dr. Fish gaat misschien sluiten wegens gevaar.
Dit ultra lange blog is gevult met plaatjes waardoor je wel een reactie achter MOET laten.

Kus!

7 opmerkingen:

Lisa zei

Leuk dit keer! :D

Inés zei

Super weer. En de Essence mascara is binnen en geweldig! Dankjewel voor de geweldige review haha!

victoria_vermeer zei

Dankjewel Lisa & Inés. (:

jeskeeeee zei

AWH, dankje voor de tips!

Sophia zei

omg, ilove jou blog, weetje!
Echt alles klopt ik heb nu bijna alles gekocht!
ook de marine kleding, ik vind je blog echt gewledgi!<33

victoria_vermeer zei

Dankjewel Sophia hihi! Echt dankjewel voor jullie enthiousiasme 8-)

gameXadres zei

hiiii ,
he gisteren je blog niet kunnen lezen en heb er nu al spijt van want OMG wat is Chase een hunk !!!!

luf u XXXXxxxxx Daphne