zondag 19 juni 2011

Nail art: panda bears

Super schatig and easy: Deze nail art made by me. Zelf vind ik hem niet zo geslaagd en geef ik hem (+ het idee) een 6. De nagellak die ik gebruik kun je in het filmpje zien. Mijn linkerhand is ook veel mooier gedaan dan de rechterhand die helemaal lelijk is. Toch ben ik blij dat ik het filmpje gepost heb :D Ondanks al mijn velegenheid, stomme kop & crazy voice. Maar wat zeg ik nu? Ik moet júist positief zijn en mezelf juist accepteren dat ik niet perfect ben. Dat is toch moeilijker dan gedacht. Gelukkig vind ik het superleuk om te bloggen en filmpjes te maken dus niks getreurd, ik heb er lol in. Ik zie het als een leuke en nieuwe hobby. Ik hoop echt dat ik er lang mee door zal gaan want het is echt leuk! Nu nog even een doorbraak maken met wat meer kijkers! Dat vind ik best lastig, Nu ga ik jullie wat vragen. Hebben jullie tips voor mij? (: Laat hier dan een reactie achter. Want mijn kijkersstatistiek gaat echt dalen en dat mag natuurlijk niet gebeuren. Dus don't forget to watch! c:


Het filmpje:
Thanks for wathing :D

Kusx Victoria

Geen opmerkingen: